top of page

Teslimat ve İade Koşulları

  • Ödemelerimizi, Iyzico güvencesi ile her türlü banka / kredi kartı ile, tek çekim ve taksitli seçenekleri ile almaktayız.

  • Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.

  • Minimum sipariş tutarımız 100 ₺'dir.

  • Müşteri kaynaklı olası sipariş iptali durumlarında, Iyzico platformunun taahhüt ettiği süre içinde ücret iadesi size yapılacaktır.

  • Kapıda ödeme, ürünlerimiz gıda ürünü olduğu gerekçesiyle, ürünlerin sağlığını korumak amacıyla aktif değildir.

  • Havale / EFT ile ödeme alamamaktayız. Tüm ödemelerimiz, Iyzico güvencesi ile koruma altındadır.

  • 400 ₺ ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanmaktadır. 400 ₺ altındaki siparişlerde kargo ücreti, koli ebatı ve adres fark etmeksizin 40 ₺'dir. 

  • Siparişlerinizi kalın, steril, dışarıdan ısı ve hava almayan ilgili bakanlıklar onaylı gıda kolilerinde, hızlı ve acil gıda kargosu etiketi ve statüsünde göndermekteyiz. Merkezi il ve ilçelere (İstanbul, Ankara, İzmir... gibi) biz kargoya teslim ettiğimizin ertesi günü yüksek oranda teslimat sağlamaktayız. Örneğin salı günü kargoya teslim ettiysek, çarşamba günü teslimat sağlanmaktadır. Kolilerimizin yaz - kış fark etmeksizin kargoda bekleme süresi gıda mühendislerimiz eşliğinde yaptığımız testler sonucunda 4 gün (96 saat) süresindedir. Bu süreyi aştığı anda firmamız, koliyi müşteriye bilgi vererek ya da vermeyerek geri çekip, imha etmektedir. Böyle bir durumla, kargo ile gönderime başladığımızdan bu yana (24 ay) rastlamadık.

  • Kolilerinizi, sipariş geldiği andan itibaren görüntüleyip, hazırlama çalışmaktayız. Sipariş geçildiği günden itibaren, kargoya teslim etmek için verdiğimiz süre aralığı, 1-3 gündür. 

  • Sadece Yurtiçi Kargo şirketi ile çalışmaktayız. Harici bir kargo şirketi ile gönderim sağlama taleplerinizi, anlayışınıza sığınarak reddetmekteyiz. Kolileriniz, anlaşmamız dahilinde indirimli olarak ücretlendirilmektedir.

  • Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. Yanlış adres, dağıtım gününde ve mesaj geldikten sonra adreste bulunamama, adres değişikliği (önceden bildirildiği durumlar hariç) gibi durumlar için firmamız kesinlikle sorumluluk ve iade kabul etmemektedir. Kargonun seyrini takip etmek her ne kadar firmamızın sorumluluğunda da olsa, müşterilerimizin de sorumluluğundadır. Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. 

  • Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. (Mağazadan satın alma, Ayvalık içi servis gibi.)

  • Lütfen dikkat ediniz! Sevkiyat sırasında ürünlerin zarar gördüğünü düşündüğünüz paketlerin öncelikle firmamıza teslimat anında göndermek şartı ile video, fotoğraf yoluyla iletişim numaralarımıza atmanız istenmektedir. Aksi takdirde talebiniz geçersiz olacaktır. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 05518291903 numaralı telefona WhatsApp aracılığı ile gönderin ve durumu ayrıca cundamarin@outlook.com mail adresine bildiriniz. Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız. Ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.

  • Karşılaştığımız durumlardan biri olan, sitemizde sipariş anında yazılan adresin yanlışlığından kaynaklanan teslimat uzamaları probleminden anlayışınıza sığınarak sorumluluk kabul etmemekteyiz. Lütfen, adresinizi doğru, açık ve detaylı yazınız. (Cadde, mahalle, sokak, bulvar, kapı no, apartman / işyeri ismi, kat vs...)

  • ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının,  bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir. 

  • ALICI, sipariş verdiği andan itibaren yukarıda bulunan tüm maddeleri okumuş, anlamış ve kabul etmiş sayılır.

bottom of page