top of page

Müşteri Hizmetleri

Sana yardımcı olmak için buradayız.

Cunda Marin Müşteri Hizmetleri
17893001816039827.jpg

Sana yardımcı olmak istiyorum.

Aklınıza takılan her şey için formu doldurun. Biz size en kısa sürede ulaşacağız.

Deniz ürünleri

Teşekkürler!

Cunda Marin Müşteri Hizmetleri
Genellikle 9:00 - 16:30 saatleri arası
Genellikle 9:00 - 19:00 saatleri arası
Lokasyon

Üretim Tesisi

150 Evler Mahallesi, 29 Mayıs Caddesi, No: 66 Altaylar San. Sitesi Ayvalık - Balıkesir

Satış Noktası

150 Evler Mahallesi, 29 Mayıs Caddesi, No: 50 Altaylar San. Sitesi Ayvalık - Balıkesir

S.S.S
  • Nasıl sipariş veriyoruz?
    @cundamarin Instagram sayfamızdan tüm ürünlerimizin görsellerine, yorumlarına ve detaylarına bakabilir, ardından sitemizin -Tüm Ürünler- bölümünden ürünleri inceleyip güvenli ödeme sistemi Iyzico ile tüm banka – kredi kartlarınızdan ödeme yapabilirsiniz.
  • Kargo ücretli mi?
    Kargo hizmetimiz, 3000 TL üzeri ücretsiz olmakla beraber, 3000 TL altında adres ve hacim fark etmeksizin 199 TL’dir.
  • Ürünler tüketime hazır mı?
    Kimi ürünlerimiz tüketime hazır, kimi ürünlerimiz ise işlem görmeye hazırdır. Örneğin Izgara Ahtapot ürünümüz, haşlanmıştır fakat tüketime hazır değildir. Son işlemini beklemektedir.
  • Kargo uzak mesafeye gelir mi?
    Ülkemizin 81 iline ve sayısız ilçesinle güvenle teslimat sağlamaktayız.
  • Kapıda ödeme seçeneği var mı?
    Ürünlerimiz, gıda ürünü olduğundan dolayı, ürünlerin sağlıklarını korumak amacıyla, olası aksiliklere yol açmamak amacı ile kapıda ödeme seçeneğimizi aktif etmedik.
  • Kargoda gecikme yaşadım ne yapmalıyım?
    Kargo hizmetimize başlamadan önce, önümüzdeki tek engelin ulaşım engeli olduğunun farkında olarak buna göre pozisyon aldık. Gıda mühendisimiz ile tüm ürünlerimizin oda sıcaklığında, kaç gün kaç derecede özelliklerini kaybettiklerine dair testlerimizi yaptık. Ürünlerimizin çoğu, ayçiçek yağının içerisinde, Sağlık Bakanlığı onaylı plastik konservelerde sunulup, vakum sistemi ile kapatılmaktadır. Gönderim yaparken kullandığımız kolilerimiz, gıda kolisi olup, dışarıdan hava almamakla beraber ısı korumasını da sağlamaktadır. Ayrıca, yeterli seviyede buz aküsü desteği ile gönderim sağlamaktayız. Kargoda oluşan kayıp gibi sorunlarda firmamız direkt olarak müdahale edip, yapılması gereken ne var ise yapmaktadır. Kargo takibini anlık olarak yapmaktayız, müşterilerimizden de bu konuda takip yapmasını istemekteyiz.
  • Ürünlerinizde koruyucu / katkı maddesi kullanıyor musunuz?
    Karides Salamura (1000gr, 200gr) ve Hamsi marinatları ürünlerimiz hariç, hiçbir ürünümüzde hiçbir katkı maddesi ve koruyucu kullanmamaktayız. Ürünlerimizi doğal bir koruyucu olan ayçiçek yağında muhafaza edip, yine doğanın bize verdiği bir doğal koruyucu olan tuzlama ve tütsüleme yöntemi ile ürünlerimizi korumaktayız. Hiçbir kıvam artırıcı, gıda boyası kullanmamaktayız.
  • Ürünleriniz yerli mi ithal mi?
    Size en iyi hizmeti verebilmek için bu konuda üründen ürüne göre hareket ediyoruz. Örneğin, ithal ahtapot, kalamar, sardalya gibi ürünlerin ithal ikamesi lezzetten ve kaliteden uzak olduğundan sadece ve sadece yerel balıkçılardan Ege Denizi kalamarı, ahtapotu ve sardalyası kullanmaktayız. Uskumru ve somonda ise, Norveç denizleri bu konuda önde olduğu için Norveç'ten ithal ürün getirtmekteyiz. Örneğin midye ürünlerimizde, ülkemizin denizlerindeki midyeler sağlıklı ve temiz olmadığından dolayı, midye hammaddemizi en temiz ve güvenilir denizlerden ithal etmekteyiz.
  • Tesisinizde satış var mı?
    Üretim yerimizin çaprazında satış noktamız bulunmaktadır. Pazar hariç her gün 9:00 - 16:30 arasında açığız. Satışımız mevcuttur.
bottom of page